Aandacht op elk vlak

‘Aandacht op elk vlak’. Dat vinden we belangrijk bij basisschool de Kubus. Dat begint met aandacht voor elkaar: voor onze leerlingen, ons team, ouders en verzorgers. Maar we hebben ook aandacht voor andere zaken. Zo willen we dat kinderen zich geborgen voelen bij ons. Want we zijn er niet alleen om te helpen leren, maar ook om te zorgen voor een omgeving waarin je mag vallen en opstaan. We zijn een kleurrijke school. Bij ons is iedereen welkom, waar je ook vandaan komt. We zijn benieuwd naar jou, naar wie jij bent en wat je ons te vertellen hebt. Wij willen dat onze leerlingen schitteren en zich verwonderen. Elke dag weer. En we willen dat kinderen genieten. Want als een kind geniet, genieten we zelf ook. Dit zijn onze kernwaarden: de drijfveren waar we ons elke dag hard voor maken en vol overgave op inzetten.